Asmaul Husna

Asmaul Husna

Tuesday, January 13, 2015

Kekuasaan ALLAH AL-GHONIY AL-MUGHNIY

Assalamualaikum wbr

Alhamdulillah, misi bantuan banjir 3i masih berjalan walaupun keadaan banjir sudah kembali pulih, namun di sana ada jiwa dan hati yang masih perlu di rawat, masih dahagakan aliran kasih sayang dan perhatian dari insan-insan yang dipilih ALLAH. InsyaAllah Pertubuhan Kebajikan 3i akan sentiasa bergerak menghulurkan bantuan dengan izin ALLAH.

Musibah banjir baru-baru ini memberikan peluang besar kepada semua pihak untuk membantu dan menyumbang sama ada dari sudut wang ringgit, tenaga, masa dan sebagainya bagi meringankan beban mangsa banjir. Alhamdulillah pihak 3i banyak menerima sumbangan dalam bentuk wang ringgit, dan terus digunakan untuk membeli keperluan bagi mangsa banjir. Sesungguhnya ALLAH itu Maha Kaya dan Dia melimpahkan kekayaannya kepada hamba-hamba yang diinginiNya..Terima kasih banyak kepada mereka yang telah menghulurkan wang sumbangan kepada pihak 3i. Hanya ALLAH akan membalasnya.

Justeru, jika anda ingin mengintai-ngintai peluang untuk terus menyumbang, dalam apa jua bentuk, boleh lah menghubungi pejabat pertubuhan kebajikan 3i di talian 09-5444 649. Semoga setiap amal kebajikan kita akan dihisab oleh ALLAH di akhirat kelak. amiiiin...

No comments:

Post a Comment